
Diyarbakır Baro Başkanı Nahit Eren ve Yönetim Kurulu Üyeleri, 3 Mayıs Dünya Basın Özgürlüğü Günü’nde Güneydoğu Gazeteciler Cemiyeti’ne hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Ziyaret sırasında, basının ve kentin sorunları masaya yatırıldı.
Baro Başkanı Nahit Eren, basının önemine vurgu yaparak, basın mensuplarının özgürce görevlerini yerine getirebilmesi için hukuki destek ve dayanışmanın önemini vurguladı. Ayrıca, kentteki güncel hukuki ve insan hakları konuları hakkında da görüş alışverişinde bulunuldu.
Güneydoğu Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Felat Bozarslan, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, yerel basının ve hukuk camiasının iş birliğini güçlendirmenin önemine değindi.
Ziyaret kapsamında hem basın mensupları hem de hukuk camiası açısından kentteki sorunlara çözüm bulma ve iş birliğini artırma yolunda görüş alışverişinde bulunuldu.
GGC’nin Stockholm Paneli Sonuç Bildirgesi yayımlandı14 Haziran 202611:34 Kayapınar Belediyesi ve GGC Kupası Sahibini Buldu9 Haziran 202608:43 Stockholm’da “Barış Süreçlerinde Basının Hafızası” Paneli Sona Erdi16 Mayıs 202619:45 GGC’nin İsveç’teki “Barış Süreçlerinde Basının Hafızası” Paneli Başladı16 Mayıs 202612:15 GGC İSVEÇ’TE “BARIŞ SÜREÇLERİNDE BASININ HAFIZASI” PANELİ DÜZENLİYOR11 Mayıs 202612:27 3 MAYIS DÜNYA BASIN ÖZGÜRLÜĞÜ GÜNÜ ORTAK AÇIKLAMA3 Mayıs 202612:12