
Dicle Üniversitesi İletişim Fakültesi heyeti, Güneydoğu Gazeteciler Cemiyeti’ni (GGC) ziyaret etti. Ziyaret, GGC Aziz Korkmaz Tesisleri’nde gerçekleşti.
Ziyaret kapsamında Dicle Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ahmet Tarcan, Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Özcan Demir, Gazetecilik Bölümü Araştırma Görevlisi Ayşegül Bolat ve Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Araştırma Görevlisi Enes Arifoğlu GGC’ye geldi. Heyeti, GGC Başkanı Felat Bozarslan karşıladı.
Görüşmede Dicle Üniversitesi İletişim Fakültesi’nin çıkardığı yeni fakülte gazetesi tanıtıldı. Taraflar, mesleki gelişim, medya okuryazarlığı ve genç iletişimcilerin desteklenmesine yönelik ortak etkinlikler yapılması konusunda fikir birliğine vardı.
Ziyarette konuşan GGC Başkanı Felat Bozarslan, üniversite ile kurulacak iş birliğinin önemine dikkat çekerek, “İletişim Fakültesi’nden mezun olacak öğrenciler bizim meslektaşlarımız olacak. Onların daha nitelikli yetişmesi, sahaya hazır hale gelmeleri için üzerimize düşeni yapmaya hazırız. Dicle Üniversitesi ile ortak çalışmalara kapımız her zaman açık” dedi.
Ziyaret, ilerleyen dönemde düzenlenmesi planlanan ortak eğitim programları ve medya projeleri üzerine yapılan görüş alışverişiyle sona erdi.
GGC’nin Stockholm Paneli Sonuç Bildirgesi yayımlandı14 Haziran 202611:34 Kayapınar Belediyesi ve GGC Kupası Sahibini Buldu9 Haziran 202608:43 Stockholm’da “Barış Süreçlerinde Basının Hafızası” Paneli Sona Erdi16 Mayıs 202619:45 GGC’nin İsveç’teki “Barış Süreçlerinde Basının Hafızası” Paneli Başladı16 Mayıs 202612:15 GGC İSVEÇ’TE “BARIŞ SÜREÇLERİNDE BASININ HAFIZASI” PANELİ DÜZENLİYOR11 Mayıs 202612:27 3 MAYIS DÜNYA BASIN ÖZGÜRLÜĞÜ GÜNÜ ORTAK AÇIKLAMA3 Mayıs 202612:12