
Güneydoğu Gazeteciler Cemiyeti (GGC) Yönetim Kurulu, Şanlıurfa’nın Siverek ilçesi Belediye Başkanı Ali Murat Bucak’ı ziyaret etti.
Ziyarete GGC Başkanı Felat Bozarslan, Başkanvekili Aytaç Akhan, Başkan Yardımcısı Şehmus Kızılaslan ve Yönetim Kurulu Üyesi Hozan Adar katıldı.

Görüşmede, GGC’nin Siverek ilçesi kırsalında bulunan Seyrantepe İlkokulu’na gerçekleştirdiği ziyaret ve okula yaptırılması planlanan spor tesisi hakkında Başkan Bucak’a bilgi verildi.
Siverek ilçesinin sosyal ve kültürel yapısına dair karşılıklı görüş alışverişinin de yapıldığı buluşmada, GGC’nin bölgede yürüttüğü projeler ve iş birliği olanakları da değerlendirildi.
Ziyaretin sonunda GGC heyeti, Başkan Bucak’a misafirperverliği için teşekkür etti.
GGC’nin Stockholm Paneli Sonuç Bildirgesi yayımlandı14 Haziran 202611:34 Kayapınar Belediyesi ve GGC Kupası Sahibini Buldu9 Haziran 202608:43 Stockholm’da “Barış Süreçlerinde Basının Hafızası” Paneli Sona Erdi16 Mayıs 202619:45 GGC’nin İsveç’teki “Barış Süreçlerinde Basının Hafızası” Paneli Başladı16 Mayıs 202612:15 GGC İSVEÇ’TE “BARIŞ SÜREÇLERİNDE BASININ HAFIZASI” PANELİ DÜZENLİYOR11 Mayıs 202612:27 3 MAYIS DÜNYA BASIN ÖZGÜRLÜĞÜ GÜNÜ ORTAK AÇIKLAMA3 Mayıs 202612:12